Wyjazd w dobie pandemii? Z nami to bezpieczne! W trosce o Wasz komfort przygotowaliśmy najważniejsze informacje związane zarówno z kwestią zapisów, wpłat i ich ewentualnych zwrotów, jak i z samym bezpieczeństwem podczas wyjazdów. Zapoznajcie się z nimi i bez obaw planujcie już swój letni wyjazd!
Zakładkę aktualizujemy na bieżąco, w każdy wtorek (lub częściej w przypadku pojawienia się istotnych wiadomości). Znajdziecie tu m.in. informacje o aktualnej sytuacji epidemicznej w Chorwacji.
W obecnych czasach sytuacja zmienia się z dnia na dzień, zarówno w skali globalnej, jak i w życiu każdego z nas. Staramy się, by wszelkie nieprzewidziane zmiany jak najmniej dawały Wam się we znaki.
Nasze podstawowe ubezpieczenie podróżne na wyjazdach zawiera także koszty leczenia COVID-19, dlatego nie musicie bać się o koszty związane z zachorowaniem za granicą.
Gdyby wyjazd został odwołany ze względu na obiektywne czynniki, jak np.: zamknięte granice lądowe, zakaz podróżowania, obowiązkową kwarantannę po przyjeździe do Chorwacji czy zamknięcie tamtejszej bazy noclegowej, mamy dla Was kilka opcji:
#ZmieńTerminNieOdwołuj
W Chorwacji notuje się obecnie niewielki wzrost zakażeń koronawirusem. Jednak ze względu na duży napływ zagranicznych turystów, szczególnie do rejonów nadmorskich, władze kraju zdecydowały się utrzymać restrykcje wjazdowe oraz obostrzenia na miejscu. Ma to zapobiec znaczącemu przyrostowi zachorowań.
Wyruszając z Polski (lub innego kraju UE/Strefy Schengen), aby wjechać na terytorium Chorwacji, na granicy należy okazać jeden z poniższych dokumentów:
W przypadku nieposiadania żadnego z powyższych dokumentów, na granicy chorwackiej można wykonać test na własny koszt, z obowiązkiem pozostania w kwarantannie aż do uzyskania negatywnego wyniku (lub z obowiązkiem pozostania w izolacji przez 10 dni w przypadku wyniku pozytywnego). Jednak kiedy już uda Wam się wjechać do Chorwacji, na miejscu czekają Was jedynie delikatne obostrzenia, a komfortowy urlop jest na wyciągnięcie ręki:
🏨 hotele, apartamenty i mariny są czynne
🍽️ restauracje serwują posiłki na tarasach oraz we wnętrzach
🍹 bary, kluby i inne lokale rozrywkowe mogą prowadzić działalność tylko na świeżym powietrzu i obsługiwać wyłącznie osoby posiadające Unijny Certyfikat Covid
👨👩👧👧 limit zgromadzeń i wydarzeń publicznych wynosi 50 osób (nie dotyczy wydarzeń, w których uczestniczą wyłącznie osoby posiadające Unijny Certyfikat Covid)
😷 nakaz noszenia maseczek obowiązuje we wnętrzach oraz na zewnątrz, jeśli nie da się utrzymać dystansu 1,5 m od innych osób
Obecne obostrzenia w Chorwacji obowiązują do 15 sierpnia, a później można spodziewać się kolejnej ich aktualizacji.
Uwaga - powyższe informacje zostały zebrane i przygotowane z najwyższą starannością. Nie możemy jednak zagwarantować ich dokładności i zawsze zalecamy samodzielne sprawdzanie restrykcji na oficjalnych stronach rządowych.
Przed wejściem na pokład autokaru każdy Uczestnik imprezy turystycznej przechodzi rutynową, obowiązkową kontrolę temperatury ciała, wykonywaną przez naszego pilota autokaru oraz zostanie poproszony o zdezynfekowanie dłoni. Prosimy o obserwację swojego stanu zdrowia przed rozpoczęciem wyjazdu i odpowiedzialne zachowanie w przypadku złego samopoczucia. Na pokładzie autokaru udostępnimy Wam niezbędne środki dezynfekujące dłonie. Nasze autokary przechodzą ozonowanie po każdej przeprowadzonej imprezie turystycznej. Procedura ta prowadzi do pozbycia się aż do 99% bakterii, wirusów i drobnoustrojów z powierzchni i przestrzeni poddanej zabiegowi ozonowania. Jeździmy autokarami posiadającymi filtry HEPA, zapewniające maksymalną możliwą filtrację powietrza!
Bezpłatnie (w cenie wyjazdu) oferujemy ubezpieczenie rozszerzone o koszty leczenia COVID-19 podczas pobytu za granicą.
W cenę wyjazdu wliczone jest Ubezpieczenie od rezygnacji w Ergo Hestia! Jest ono automatycznie dodane do Waszej rezerwacji i chroni Was przed kosztami rezygnacji do kwoty 1000 zł, m.in. w przypadku nagłego zachorowania na Covid-19 przed wyjazdem (zakres ubezpieczenia poniżej).
W cenie 59 zł możecie wykupić podniesienie sumy ubezpieczenia od kosztów rezygnacji do 2000 zł. Wspomnianą, podwyższoną opcję ubezpieczenia możecie wykupić najpóźniej następnego dnia od momentu zaksięgowania na naszym koncie Waszej zaliczki za wyjazd.
Ochrona ubezpieczeniowa zawiera zdarzenia takie, jak (wyciąg z informacji Ubezpieczyciela):
Z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień Ogólnych Warunków Ubezpieczenia postanawia się, że ochrona ubezpieczeniowa obejmuje udokumentowane koszty rezygnacji z podróży powstałe wskutek następujących zdarzeń:
Uwaga - powyższe informacje zostały zebrane i przygotowane z najwyższą starannością. Nie możemy jednak zagwarantować ich dokładności i zawsze zalecamy samodzielne sprawdzanie restrykcji na oficjalnych stronach rządowych.